W dniu 22 kwietnia 2012 roku Cech Rzemiosł Różnych Małych i Średnich Przedsiębiorców będzie obchodził Dni Rzemiosła.
Uroczystość rozpocznie się mszą św. w intencji Rzemiosła w parafii bł. Michała Kozala w Lipnie o godz. 12.00, na którą serdecznie zapraszamy rzemieślników, pracodawców oraz wszystkich mieszkańców.

Po podwyżce składki rentowej rząd planuje podnieść również składkę na ubezpieczenia wypadkowe.
Dla większości rzemieślniczych firm składka wzrośnie z 1,67 do 2,93 proc.

Kujawsko-Pomorska Izba Rzemiosła wraz z Kujawsko-Pomorskim Związkiem Pracodawców i Przedsiębiorców organizuje dla przedsiębiorców spotkanie o tematyce finansowo-podatkowej.

Spotkanie odbędzie się dnia 16 marca br. o godzinie 11.00 w sali konferencyjna Kujawsko-Pomorskiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bydgoszczy przy ulicy Piotrowskiego 11.

Na spotkaniu poruszone zostaną tematy istotne z punktu widzenia przedsiębiorcy dot. zmian w podatkach.

Program spotkania:
1. Najważniejsze zmiany w podatku od towarów i usług od 1 kwietnia 2011r., wraz z przedstawieniem bieżących zagadnień.
2. Najważniejsze zmiany w podatku dochodowym wraz z przedstawieniem bieżących zagadnień.

Zainteresowani udziałem w w/w spotkaniu mogą przesyłać zgłoszenia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 12.03.2012r.

Jeżeli chcesz poznać narzędzia PR, które będziesz mógł wykorzystać do promocji swojej firmy weź udział w szkoleniu realizowanym przez Związek Rzemiosła Polskiego w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP”.

Najbliższe szkolenie odbędzie się już w Radomiu (22-24 lutego), a uczestniczyć w nim mogą rzemieślnicy, przedsiębiorcy z sektora mikro, małych i średnich firm, kadra zarządzająca, pracownicy przedsiębiorstw i organizacji rzemiosła.

Trzydniowe bezpłatne warsztaty pomogą w zdobyciu wiedzy, która będzie wykorzystana w codziennym działaniu firmy. Wśród omawianych zagadnień znajdą się kwestie związane z komunikacją wewnętrzną w firmie i zewnętrzną z otoczeniem, ze wzmacnianiem pozycji firmy na rynku, z budową konkurencyjności czy przyjaznego klimatu, a także z pozyskiwaniem nowych kontrahentów biznesowych.

Szkolenia stacjonarne uzupełniane są warsztatami e-learningowymi, gdzie każdy z uczestników może porozmawiać z ekspertem specjalizującym się w zakresie public relations i komunikacji.